Ingatlan részletes adatai

Építési mód alternatív
Szobák száma 2 szoba
Telek terület 334 m²
Parkolás van fedetlen felszíni beálló
Komfort komfort
Fűtés egyéb
Ingatlan állapot kívül: felújítandó
belül: felújítandó
Épült 1930
Szobák elhelyezkedése külön nyílik min. 2 szoba
Épület szintje földszintes
Közműállapot csatorna: bekötve
gáz: telken
villany: bekötve
víz: bekötve
Energetika nincs
Budaörs központjában 334 nm-es telek erősen felújítandó, vagy bontandó házzal, ill. egy jó állapotú 36nm-es melléképülettel eladó!

Az ingatlan 738nm-es, osztatlan közös telek 334 nm-es, csendes mellékutcára nyíló része, melyen egy 61 nm-es, 30-as években, terméskőből épült erősen felújítandó. ill. bontandó épülete áll.

A ház 1,5 szobából, egy konyhából, egy kamrából, és egy közlekedőből áll, melyhez tartozó nyitott verandát később beépítették, ahol egy külön WC, egy Fürdő-WC, ill. tágas előtér jött létre.

A telken áll még egy 2010-ben, kisméretű téglából épült, újszerű, sátortetős, 36 nm-es ház, mely jelenleg szerelőaknás-autószerelő műhelyként funkcionál. Az épületbe a víz, a csatorna, és villany is be lett vezetve, illetve a kert felé nagy ablakok nyílnak, így akár egy garzonlakás is könnyedén kialakítható benne. Mottó: több generáció együtt, de mégis külön.

A két épület előtt az előkert részben burkolt, ahol két autó kényelmesen parkolhat.

A gáz a szomszédos épülettől, néhány méteres kiépítéssel a szóban forgó ingatlanokba is bevezethető.

Csend, nyugalom, mégis tökéletes megközelíthetőség autóval, tömegközlekedéssel egyaránt, orvosi rendelő pár lépésre, bevásárlás, iskola, óvoda a közelben, a teljesség igénye nélkül, ezt kínáljuk leendő vevőinknek.
Engedje el a fantáziáját, és hozza létre új otthonát Budaörs belvárosában!

Ár

Irányár 34,9 M Ft